Thursday, January 15, 2009

A picture is W.O.R.T.H a 1000 words..

The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.
------------------------------------------------

*I am*
*I really want to go to*
*My favourite place*
*My favourite thing*
*My favourite drink*
*My favourite food*
*My favourite colour*
*I was born in*
*I live in*
*My school/college*
*My favourite story*
*My hobby*
*I wish I am*

This is fun guyss...try it!! tag kepada Yatt, Kak Zai, Angah, Chics, Ajai & I-Capt...

8 comments:

aishah zaharin said...

wowowowow

nih assignment manyak susah woo.. ;P

ayin1911 said...

copy & paste je babe..hihi..

m-i-o said...

ko mmg tamakkkkk nyahh! itu fav food, fav drink, fav color sume rembat....kahkahkah!

ayin1911 said...

nak wat cmane..ngee..
mak ni universal nyahh!!!

dzi said...

nape mesti membabitkan nama aku??????????? kenapa? why? ishhh...

ayin1911 said...

sbb aku tau mesti menguji minda ko!!
sbbnyer..ngko tuh mane cukup sa2 gambar..
letak sa2 album pn masih blum tentu trcapai maksud..ngee..
sila ngah..sila..

Zaida Z said...

weiiii!!! apasal nama i terbabit sama nie!!?? aku bz nie.. mana ade time.. aiseyyyy... saje je tau!!

ayin1911 said...

hahahaha...

xpe..elok utk org2 yg sibuk tahap dewa..ehemm..sibuk ke xde idea??

same ngan angah tau!!malaslah tuh..same company ke??ehh..lupe lak..mmg same pn..hihi..