
Wednesday, December 30, 2009
Penutup T.I.R.A.I
Sebagai menutup tirai 2009 & sebagai pembakar semangat 2010. (alasann..) I am going to Istanbul tonight for a short weekend holiday. Weather will be cold (10degrees C). 2 am from Doha to Kamal Attarturk Airport, Istanbul. Xsabar nk witness with my own eyes pertembungan dua benua (asia-eropah). Pertembungan sejarah (Rome-Byzantine-Ottoman). Hopefully smua brjalan lancar & xkna ape2 scam yg berleluasa kt sane. and dpt mencuci mata. ngeh. Turks are gorgeous!! Sneak peek (courtesy of National Geographic pic)

5 comments:
aku kagum la dgn ko..dpt gi jln2.. enjoy your holiday ya!
Beb.. wishing you all the success, happiness and Allah's blessings. Take care and havu FUN!
Istanbul babe??? Aku sangat, bukan ENVY, but JEALOUSSSSSSSSSSSSSS!!!
Anyway, have fun and have a wonderful new year celebration!
enjoy!!
Mazu,
saya enjoy banget di sane!!
Kak Zai,
Thanks sis!!
Ja,
Thanks.jealous kt ko jugak dpt duk Jepun.mahall ooo nk travel ke sane!!
Zal,
Thanks..sgt!!
Post a Comment