Wednesday, March 9, 2011

D.A.Y 2

Alamak...terlupeee nk update...ngelat..schedulekn pd hari sblumnye...

Day 2 - Favourite Movie

I watched a lot of movie and xleh nk point out yg mane satu yg jd favourite aku..ade zaman aku suke kuch kuch hota hai..ade zaman aku suka legally blonde..ade zaman aku despise chic flick seperti eat, pray love..ade zaman aku suke menonton documentary planet earth..i can watch animated movies smpaila movie2 yg heavy2...kecuali cerita HANTU!!titik..toksah nk ajak aku tgk citer2 yg menakutkan..mau seminggu tdo xtutup lampu!!

Yg latest aku rase aku suke hmmm...klo animated movie..i would say DESPICABLE ME!! i loveeee the soundtrack..
"I'm having a bad bad day..its about time that I get my way'
steam rolling whatever i see, huh, despicable me..

I’m having a bad bad day..if you take it personal thats ok,
watch this is so fun to see, huh..despicable me"
Movie berfikir yg aku suka adalah Inception. Memetik kata2 JLo dlm American Idol..lagii??? it's out of this world!!!best..best..best...membuatkan aku berfikir+concentrate and pening kpala bile citer tuh habis..pelakon2 yg best..hats off utk storyline yg bernas..and standing ovation utk Leonardo Dicaprio..Another success after Shutter Island..
And finally, romantic comedy for 2010 adalah....*drumroll*...LIFE AS WE KNOW IT..best sbb

1) Josh Duhammel+Katherine Hiegl
2) Josh Duhammel+Katherime Hiegl..hikss..
3) part kawan die mati..sedih bile part dyrng amik sophie kat child protective services.
4) Katherine Hiegl ade bakery!! saya sukeee!!
5) budak kecik yg sgt comel..

Favourite scene mase baby tuh br nk pandai jalan..comelllll!!!!
Okeh...tugasan hari kedua selesai!!!
yeayy!!

No comments: