Monday, March 21, 2011

Day 6 – S.O.N.G

Day 6 – A song to match your mood.

Mood: miserable.


Mama kna warded smlm sbb pneumonia. Doktor tahan kt hospital sbb jantung die bengkak. So, doctor nk buang body fluid and nk monitor jantung. Hopefully, bengkak tuh subside lepas buang body fluid. If nt, then we need to worry.

Haniz adalah super busy dgn nk handle mama+nk uruskan jaja. I wish..i wish aku ade kt sane nk kurangkn sikit beban. But, what can I do. Just pray things will be ok. Try tgk ticket nk balik. Sungguh aku rase xtenang kt sini.
Mase mama kt hospital smlm, I was in a meeting. I had 3 meetings in a row. Xconcentrate langsung memandangkan mase yg sama mama tgh tunggu turn utk xray. Tuhan jelah yang tahu perasaan aku mase tuh. Alhamdullilllah, mase aku call die ok. Cracked a few jokes and Haniz told me not to worry much.

But, I can’t help but feeling worry, guilty and miserable. Late last nite, I couldn’t sleep. I was tossing and turning. Aku amik ipod and dengar this song. Sgt match ngn my current mood. Alhamdullillah, a good lullaby to my miserable soul. Tdo smbil bergenang air mata. Cliché!!

Melody+lyric+voice = serenity!!
p/s: Abang Nuar, move to the sideline please..thank you!!

Anyways, perdengarkan my current song on my playlist.

No comments: